Ecotrak: Multi-Site Facility en Asset Management Tool
Ecotrak is de ultieme oplossing voor facility en asset management op meerdere locaties. Ontworpen door Ecotrak Facility Management Inc, stroomlijnt deze iPhone-applicatie processen voor efficiënt toezicht op meerdere locaties. Met Ecotrak wordt het beheren van reparaties, onderhoud, werkorders, assets en leveranciers naadloos.
Unified Dashboard: Toegang tot een gecentraliseerd dashboard om reparaties, onderhoud, werkorders en assets over alle locaties moeiteloos te overzien.
Asset Management: Monitor asset lifecycle van acquisitie tot pensionering, zorgen voor optimaal gebruik en tijdig onderhoud.
Work Order Management: Maak, volg en beheer werkorders met gemak, wijs taken toe, stel prioriteiten en werk ze in real-time bij.
Vendor Management: Houd een gedetailleerde lijst bij van leveranciers en dienstverleners, beoordeel, review en communiceer direct met hen via de app.
Real-time Notifications: Blijf op de hoogte met directe meldingen over werkorderstatussen, onderhoudsupdates en meer.
Cloud-Based: Veilig toegang tot Ecotrak vanaf elk apparaat, overal, met alle gegevens regelmatig geback-upt in de cloud.
Reports & Analytics: Maak gebruik van krachtige rapportagetools om inzichten te verkrijgen, trends te analyseren en geïnformeerde beslissingen te nemen voor verbeterde prestaties.
Ecotrak vereenvoudigt facility en asset management voor locaties op meerdere locaties, en biedt een uitgebreid platform om alle aspecten van uw operaties effectief te beheren.